søndag 7. mars 2010

Søndagsmodus

Nå har jeg visst hivd meg ut på denne bloggingen jeg også... Litt usikker på hva jeg gjør...
I dag går det sakte gitt... og ikke hvet jeg hvorfor. Ikke var jeg på fest i går, ikke drakk jeg, og jo kanskje jeg la meg litt sent, men ingen grunn til at ting skal gå i sakte tempo fordi. Får håpe jeg kommer meg litt etter bursdagsfeiring i dag! Ellers så ser jeg fram til at ting skal gå i rolig tempo etter at ungene er lagt og godstolen inntatt, med Himmelblå på tv og strikketøyet i armene!

2 kommentarer:

  1. Så koselig, Sissel.
    Gleder meg til å følge med på små og store hendelser og tanker.
    Har linket til bloggen din fra min, håper det er greit.
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Så kjekt:) Eg har òg blogg - som blir oppdatert ein sjelden gong. Kanskje eg må prøve litt oftare.. Håper du har det bra ---til vi sees igjen:) God klem!!

    SvarSlett